Translate

wtorek, 14 kwietnia 2015

Dzień wolny na odpoczynek i regenerację, a także kalkulator kalorii, który bardzo polecam.

Hej

Dostałam w końcu pracę i zaczynam za dwa tygodnie. Robota wydaje się prosta i całkiem przyjemna. Warunki też OK. 

Melduję, że nie odpuściłam jeśli chodzi o treningi i regularnie ćwiczę :) Wczoraj jednak powinnam była sobie odpuścić. I za błąd (właściwie zapomnienie) teraz płacę. 
Chodzi o to, że wczoraj był mój drugi dzień okresu, tylko że tym razem po prostu jest on trochę mocniejszy (dziewczyny wiecie o co chodzi). Kompletnie nie pomyślałam o tym, że nie powinnam tak szaleć,bo w sumie to się dobrze czułam. Jednak na koniec treningu zaczęłam mieć mroczki przed oczami, a później ból głowy - czyli migrena oczna - czego nienawidzę. I niestety nadal mnie męczy, choć już nie tak bardzo jak wczoraj.
Dzisiaj dzień wolny, odpoczynek, regeneracja :) 

Kilka dni temu koleżanka poradziła mi, żebym zaczęła liczyć kalorie za pomocą internetowego kalkulatora i w ten sposób dziennie zwiększała sobie ilość kalorii. No i spróbowałam. I przyznam, że byłam zaskoczona. Do tej pory byłam pewna, że jem tak samo jak zawsze czyli normalnie. Dodam, że kiedyś jadłam ok 2000 kcal dziennie.
A wiecie ile mi teraz wyszło? Niecałe 1500kcal! A dokładniej ok 1300! 
Także wzięłam się do roboty, założyłam konto na Tabele-kalorii gdzie wszystko co jadłaś/jadłeś można podzielić na posiłki(śniadanie,IIśniadanie,obiad itd.) i co więcej - dane się zapisują. Bardzo polecam. Produktów jest tam mnóstwo, jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby czegoś w tym kalkulatorze brakowało. 

A jutro lecę do fryzjera zrobić sobie małą metamorfozę :) Z rozjaśnianych włosów na czekoladowy brąz :) Czyli wracam do mojego starego, lubianego stylu!

1 komentarz:

  1. Liczenie kalorii obecnie jest duzo prostsze niz kiedys, ale tez moze byc zgubne :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...