Translate

piątek, 10 kwietnia 2015

Drugi dzień z Natalią Gacką "Zostań Fit w 180 dni"


Tak jak wspominałam, zaczęłam trening z książki.
Wczoraj był pierwszy dzień, dzisiaj drugi. 
Jestem pełna endorfin :) Nie chce mi się przez to spać, a jest już 00:22 :P
Długo ćwiczyłam, dokładnie, powoli...Chyba ponad godzinę. Rzadko na tyle sobie pozwalam, rzadko tak długo mi się chce. Ale tym razem czułam, że spokojnie mogę.
Zrobiłam w sumie 3 obiegi, czyli tyle ile trzeba - standardowo. 
Na koniec rozciąganie i relaksująca kąpiel :)
Podczas treningu towarzyszyła mi muzyka deep house. Od niedawna bardzo przypadła mi do gustu... Znalazłam długi, bardzo fajny mix na YT.
Świetnie ćwiczy się pod rytm - polecam !

Y3lloW - Deep House Vocals Winter 2014






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...