Translate

środa, 16 kwietnia 2014

Za nami już 2 lata... / Przepis na przepyszne Rafaello - POLECAM

Witam!

Piszę z rana, bo wiem, że później na pewno nie będę miała czasu by coś Wam przekazać (porządki na święta).

Otóż - druga rocznica z moim Ukochanym udała się bardzo :) Upiekłam ciasto. Miało być "light", ale doszłam w końcu do wniosku, że po co? Taka okazja, a ja nawet wtedy nie odpuszczę? Wiem, że ciasta dietetyczne też są bardzo dobre, ale nie oszukujmy się... Gdyby ktoś stanął przed dwoma ciastami - jednym z biszkoptu i białym kremem, a drugim z marchewki - wybrałby na 100% to pierwsze. Tu już nie chodzi o silną wolę - ale warto raz na jakiś czas sobie odpuścić. Ja się już tak przyzwyczaiłam do zdrowego odżywiania, że czasami naprawdę przesadzam. No bo już dawno przestałam zrzucać tłuszczyk, chodzi mi już tylko o to, by mieć ładną "fit" sylwetkę. Tylko, że zaczęłam chyba mylić dietę odchudzającą ze zdrową :P Nie wiem, muszę znaleźć jakiś złoty środek na to. Oczywiście jestem z siebie dumna. Pamiętam jakie to było trudne odrzucić wszystkie (tak naprawdę) zbędne produkty typu słodycze, chipsy czy jakieś fast foody. Gdy nawet przez przypadek sięgałam po cukier czy ciastko, a gdy sobie przypomniałam, że przecież już tego nie jem to było już za późno.
Dzisiaj jest zupełnie odwrotnie - nie słodzę herbaty, a do kawy wsypuję dwie łyżki fruktozy.
Wracając do przesady - efekt mam teraz taki, że zaczęłam robić się chuda, a nie szczupła. Już się nawet nie ważę.
No dobra, bo strasznie zeszłam z tematu, a nie o tym chcialam pisać ;)

Zacznę od tego, że w planach miałam ciasto czekoladowe z CZERWONEJ FASOLI. Później uznałam, że może nie będę na razie tak eksperymentować to wybrałam ciasto marchewkowe. No, a na końcu odpuściłam i wybrałam... RAFAELLO :)
Ile ja się naszukałam, żeby znaleźć odpowiedni przepis do moich umiejętności. No cóż, nie jestem jakąś super kucharką. Rzadko mam ochotę coś upiec czy ugotowac. Chociaż szczerze mówiąc wolę upiec już ciasto niż robić obiad.
W każdym razie gdy znalazłam w końcu ten przepis, dalej już nie szukałam, bo wiedziałam, że trafiłam na idealny. Potem się już tylko "modliłam", żeby mi wyszło! Bo niestety - ostatnio przez dłuuugi czas nic mi z ciast nie wychodziło :( Zawsze coś nawaliło, a to krem, a to biszkopt...
Zdjęcia mojego rafaello:





A tutaj macie ten super przepis: 
http://ilovebake.pl/2014/01/31/ciasto-rafaello-na-biszkopcie-przepis/

Naprawdę polecam. Było przepyszne :) Mój Ukochany bardzo się nim zachwycił :) Z resztą moja rodzina też - poprosiła i kolejny na święta :D 

A w ogóle muszę się przyznać, że tort jest tak pięknie posmarowany kremem dzięki mojemu S. :) Ja już nie miałam cierpliwości. Moja wina - bo zanim wziełam się za nakładanie kremu, wstawiłam go do lodówki. A trzeba było jednak zrobić to od razu po wystygnięciu kremu. Bo po przebyciu w lodówce robi się twardszy. To też taka mała uwaga do Was gdybyście chciały/chcieli go upiec.
Bardzo mi zależało, żeby się udało. Nawet gdy go robiłam to myślałam "udaj się, bardzo Cię proszę". No i jest efekt :) 
Jak już pisałam - przepis nie jest trudny, więc każdy powinien sobie z nim poradzić :) 

Na koniec wstawiam zdjęcie pięknego bukieciku z moich ulubionych róż. Ja naprawdę nie rozumiem jak można nie lubić dostawać kwiatów. Ja co prawda jestem kiepska w opiece, ale uwielbiam jak mi ktoś daje choćby jednego kwiatka. To przecież taki miły gest :)  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...