Translate

piątek, 28 marca 2014

Dziękuję :)

Hej.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Jest mi bardzo miło wiedzieć, że są osoby, które czytają mojego bloga :)

Muszę przyznać, że nie będę często pisać na blogu. Niestety nie mam tyle czasu. Post będzie 1-2 razy w tygodniu. Nic na to nie poradzę, a wiadomo, że blog to jest zajęcie dodatkowe.

Za chwilę wychodzę z suńką na spacer. Później będę się szykować, bo jadę na kabaret "Dzięki Bogu już Weekend" emisja dzisiaj o 21.45 :) Jeszcze nawet nie wiem w co się ubrać :P

Jeeeju, czy tylko ja znowu mam fioła na punkcie Zbuntowanego Anioła? :P
Oglądam po kilka odcinków dziennie na YT. Kieeedyś jak miałam 6 lat, z zerówki odbierała mnie sąsiadka i opiekowała się mną do momentu, aż mama wracała z pracy. Ta Pani zawsze oglądała właśnie ten serial, a że ja byłam ciekawska to oglądałam razem z nią. Dużo w sumie nie pamiętam co się działo w tych wszystkich odcinkach, jedynie jakieś urywki. Ale sentyment został, dlatego teraz do niego wróciłam i zupełnie inaczej już na niego patrzę. Aktualnie jestem przy 169 odcinku.

Dobra. Muszę kończyć. Następnym razem napiszę na jakiś konkretny temat. Dzisiaj to takie moje "osobiste" wypociny.

Trzymajcie się :)

PS.: Jeszcze raz chciałabym Was serdecznie zaprosić na świetne forum http://friends.pun.pl/ !!! :) 

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że znów blogujesz :)

    Rany, też oglądałam "Zbuntowanego anioła" w dzieciństwie. XD

    Ps. A forum naprawdę świetne i ja też zapraszam wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...