Translate

poniedziałek, 26 października 2015

Moja faza na Michaela Jacksona | Sigala "Easy Love", a w nim fragment z "ABC" The Jackson 5

Hej wszystkim :) 

Po chorobie wróciłam do formy. Miałam równo tydzień przerwy i przy ćwiczeniach na uda i poślady poczułam, że rzeczywiście szło mi ciut gorzej. Po prostu szybciej się męczyłam.
Ale sama też dobra jestem, bo zamiast zacząć łagodnie - tak jak się powinno po przerwie chorobowej, to zaczęłam z rozmachem od poziomu z przed choroby ;) 
Ale żeby nie było, robiłam sobie dłuższe przerwy i jak nie mogłam, to na chwilkę stopowałam. 
Obecnie staram się ćwiczyć 4 razy w tygodniu, w zeszłym ćwiczyłam 3, a w tym już zacznę 4. 
Mój facet mówi mi, że zaczynam nabierać masy, tzn. przestaję wyglądać tak chudo :) 
Chodzi o masę mięśniową oczywiście. Takie komplementy mnie jeszcze bardziej motywują i dodają energii :) 

Łazienka już prawie zrobiona! To co najważniejsze już jest ! Czyli WC no i prysznic! Wreszcie mogę się normalnie myć. Miałam już dosyć miski i kuchni. Została jeszcze tylko umywalka i szafki. 

Od wczoraj mam fazę na Michaela Jacksona. Od dziecka jestem jego fanką, a ponieważ jestem osobą bardzo sentymentalną, to czasami łapię fazę na jakiegoś swojego idola i od nowa studiuję jego historię. Uwielbiam to. W tej chwili oglądam "Michael Jackson: Życie ikony". Jest to dokument przedstawiający jego całe życie. Przy okazji dowiadujemy się co nieco o jego rodzicach, braciach i siostrach. 
Zawsze uważałam, że jest to wielki artysta. Żałuję, że byłam zbyt mała, by być na jego koncercie. Pozostało mi tylko słuchać jego muzyki i oglądać najlepsze teledyski. Bo jeżeli chodzi o teledyski, to tak naprawdę nikomu do tej pory nie udało się zrobić lepszych. Takie jest moje zdanie. Oglądasz kilkunastominutowy teledysk, a masz wrażenie, że minęły 3-4 minuty. Są tak ciekawe, że czuje się niedosyt po ich obejrzeniu. 
legendarny "Thriller" Michaela Jacksona

Obecnie wyszła taka przyjemna piosenka Sigala "Easy Love". Pewnie ją kojarzycie z radia, a może nawet słuchacie jej na okrągło. Taka ciekawostka, jeśli nie wiecie - śpiewa w niej młodziutki Michael Jackson, miał około 12 lat :) Jest to fragment piosenki "ABC" z The Jackson 5. Sigala troszkę chwilami przerobił jego głos. Poniżej Sigala, a pod nim oryginał "ABC". 

Ten fragment poznacie od 1:43. 

Dodatkowo jeszcze dzisiaj czeka mnie przygotowanie się na rozmowę kwalifikacyjną do jednego z bardzo znanych biur podróży. Trochę się stresuję! Co innego iść na rozmowę do np. sklepu odzieżowego czy banku, a co innego starać się o pracę w swoim zawodzie. 

Lecę więc dalej oglądać film, a później przygotowywać się na jutrzejsze spotkanie. 
Pozdrawiam! 



1 komentarz:

  1. Uwielbiam Michaela Jacksona! Niesamowity artysta i wrażliwy człowiek. Szkoda niestety, że go już z nami nie ma :(
    Powodzenia na rozmowie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...