Translate

czwartek, 2 kwietnia 2015

Trening z Natalią Gacką.

Miałam dzisiaj rozmowę w bardzo znanej firmie (sklep internetowy).
Chyba jeszcze na żadnym spotkaniu nie zadano mi aż tylu pytań ;)
Ale dałam radę, choć pod koniec miałam już trochę dosyć. 
Dojazd trwał prawie dwie godziny, co jest już pierwszym minusem. Jest jeszcze parę spraw, które muszę spokojnie przemyśleć.

W tej chwili jestem po godzinnym treningu z moją ulubioną Natalią Gacką. Z chęcią pokażę Wam, do których filmików dzisiaj ćwiczyłam.

Natalia Gacka - Trening mięśni brzucha (zrobiłam 4 obiegi)


Natalia Gacka - Ćwiczenia na uda i pośladki (również 4 obiegi)


Muszę przyznać, że są to bardzo proste ćwiczenia. Tak jak Natalka radzi - wykonywałam wszystko (w miarę) wolno i dokładnie. Wydaje mi się, że dla mnie było ono dzisiaj trochę za lekkie, powinnam kupić sobie te obciążniki :).  Na koniec oczywiście rozciąganie. 
Natalia Gacka - Rozciąganie (ważne tak samo jak ćwiczenia!!)


O tym ostatnim należy pamiętać. Od przerw i rozciągania zależy jak nasze mięśnie będą się kształtować. 
Bardzo polecam treningi Natalii. Jest to osoba, która naprawdę zna się na rzeczy. W swoich dłuższych (pełnych) ćwiczeniach podczas przerw pokazuje, jak należy się rozciągać. Wszystko przedstawione jest bardzo profesjonalnie. Muszę stwierdzić, że z nią mi się najchętniej ćwiczy :) A i efekty są widoczne!!

Podczas treningu moja sunia uznała, że jest to najlepszy moment na spanie. A, i położyła swoja głowę na mojej macie, więc w trakcie treningu musiałam uważać, by jej nie obudzić niemiłym kopnięciem (akurat machałam nogami).  Oczywiście, nie mogłam się powstrzymać od zrobienia zdjęcia (chociaż tutaj już się trochę odsunęła).


Po treningu i kąpieli jak zwykle zgłodniałam i mały talerz zupy mi nie wystarczył, więc zjadłam jeszcze dwie kanapki z pomidorem. I nadal było mi mało, to wspólnie z Grandą zjadłyśmy pół marchewki. Za którą w sumie nie przepadam. Ale naszła mnie chęć.
Już późno, a wstaję po 8.
Jutro zamierzam ćwiczyć ramiona, plecy i nogi. Jeszcze nie wiem z kim :)

PS.: Dodam tylko, że na zdjęciu mam stanik treningowy, którego po prostu nie widać ;)

Dobranoc!


1 komentarz:

  1. Widzę, że żyjesz aktywnie - dobrze ;) fakt, rozciąganie jest potrzebne - pozwala uniknąć kontuzji :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...