Translate

poniedziałek, 24 marca 2014

Reaktywacja?

Witam znów,
to już chyba staje się normalne - piszę przez jakiś czas, potem cisza - koniec z blogowaniem, a następnie powrót :P
No cóż. Jestem typową kobietą - "tak...albo nie... no chyba, że..." .
Niestety nie będę się dzisiaj rozpisywać - jestem padnięta (dosłownie) po kilku nie wyspanych nocach, kiedy to musiałam wstawać o 4-5 rano (chociaż dla mnie to w nocy). Raz, że studia a dwa, że "praca". W cudzysłowie, bo ja właściwie pomagam mamie w sklepie. Można się więc domyślić, że jestem w trakcie poszukiwania normalnej pracy.
W każdym razie ledwo już na oczy widzę. Może jutro coś napiszę, bądź pojutrze.
Dla ciekawskich czy wytrwałam przy "diecie" (właściwie to tylko - aż - zdrowe odżywanie) i ćwiczeniach, odpowiadam, że TAK :) A więcej o tym napiszę później.

Na koniec chciałabymm Was bardzo zaprosić na najlepsze forum na jakim w życiu byłam :) A jest to Fun Friends Forum . Jestem tam od 6 LAT (!!), a jeżeli ja wytrwalam na forum chociaż 2 miesiące(!) to znaczy, że jest naprawdę godny polecenia ;) Poznałam tam ciepłe, miłe, zabawne, chętne do pomocy osoby. To właśnie dzięki takim stronom twierdzę, że poznawanie ludzi przez internet to SUPER sprawa :)
Zachęcam !!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...