Translate

czwartek, 17 września 2015

Qassa - o co tutaj naprawdę chodzi ?

Hej


Zastanawiałam się o czym napisać kolejny post wykonując swoje codzienne czynności.
Byłam z Grandą na spacerze, pomyślałam, że mogłabym napisać coś o psach. Fajnie, tylko co? J
Później weszłam na endomondo… No każdy zna tę aplikację, myślę, że nic więcej dodawać nie trzeba. Jedyne co, to zapraszam Was do znajomych!  Jak się domyślacie, znajdziecie mnie tam po nazwie Kate Ann.
Później już tak z przyzwyczajenia weszłam na qassa… I oto wpadłam na pomysł, żeby coś skrobnąć na temat działalności Qassa !



Co to jest?
Qassa.pl (zwany też MoneyMilioner – co jest dla mnie śmieszne) jest to program, dzięki któremu można zarabiać przez internet poświęcając jedynie ok 15-20 minut dziennie. Wystarczy tylko kliknąć w email, otworzyć stronę czy wypełniać ankiety i Twoje konto na Qassa zostaje doładowane o dodatkowe punkty.
  • Za przeczytanie maila jest to 500 Qoins
  • Za wypełnienie ankiety 10 000 Qoins lub 1000 Qoins (zależy czy zostaniesz do niej przyjęty, czy nie)

Dodatkowo można zarabiać dzięki:
  •  Rejestracji (na start otrzymujesz 100 000 Qoins czyli 5 zł)
  •  Uzupełnieniu swojego profilu (łącznie otrzymujesz 40 000 Qoins czyli 2 zł
  • Graniu w gry (jedna darmowa gra dziennie)
  • Graniu w bingo (coś jak lotto, zakreślanie wylosowanych liczb)
  • Graniu w karty zdrapki
  • Polecaniu użytkowników (8 zł za jednego poleconego)
  • Robieniu zakupów przez internet z wykorzystaniem kodów rabatowych

Przed założeniem tam konta, postanowiłam poczytać opinie. Były zadowalające, użytkownicy piszą, że nie ma tu żadnego oszustwa, pieniążki są jak najbardziej wypłacane wystarczy oczywiście podać swoje dane. Minimalna kwota do wypłaty to 50 zł. Także jeśli zarobisz na chwilę obecną np. 15 zł to jeszcze nie możesz tej kwoty otrzymać.

Wszystko brzmi fajnie, wręcz idealnie dla osób , które chcą sobie dorobić i nie poświęcać na to zbyt dużo czasu.

Czy rzeczywiście jest tak idealnie? Od razu zastanawiałam się, gdzie jest haczyk. 
Wiadomo my Polacy jesteśmy ostrożni, jak coś jest za proste, to coś musi być na rzeczy. 
Dystans czasami się przydaje, żeby się po prostu nie zawieść.

Jestem w tym programie od 27 sierpnia. O Qassa dowiedziałam się z ogłoszenia, w którym Pan napisał, że szuka pracowników, którzy chcieliby bez żadnej zobowiązującej umowy dorobić nie wychodząc z domu.  Oczywiście szczegóły na PW. Napisałam, otrzymałam link i krótkie wyjaśnienie.
Link, dzięki któremu on dostaje te 8zł za polecenie użytkownika – czyli mnie ;) Ale zlitowałam się i zarejestrowałam się na jego linku. A niech ma te 8 zł!

Na początku nawet się ucieszyłam.
Ale później zanotowałam kilka uwag:

·         Tak naprawdę dostajesz 2-5 emaili dziennie
·         W tym zdarzają się bezsensowne, czyli za które NIC nie dostajesz
·         Ankiety przychodzą do Ciebie… tak co 3 dzień? Albo i rzadziej. Oczywiście po 1-2 sztuki
·         Każdej ankiety wypełnić nie możesz, początek podajesz swoje dane po czym wyskakuje Ci informacja czy się kwalifikujesz do danej ankiety, czy też nie
·         Dodatkowo często przychodzą jakieś wadliwe (zapewne specjalnie) ankiety, które po wypełnieniu swoich danych zostają przekierowane na inną podobną stronę zarobkową toluna, co jest mega irytujące
·         Grasz raz dziennie i nic za to nie dostajeszJ podejrzewam, że zarabiasz na tym tylko wtedy, gdy coś wygrasz

W ciągu 3 tygodni klikania w emaile i wypełniania ankiet udało mi się zarobić… 13 zł!
Użytkownicy chcąc zarobić na polecaniu użytkowników często dodają ogłoszenia o pracę, informując właśnie o świetnym zarabianiu przez internet, blablabla. Myślę, że często coś takiego czytacie szczególnie na Facebooku.
Najśmieszniejsze jest dla mnie to, kiedy ktoś pisze o tym, że można zarobić nawet 500 zł miesięcznie!
Serio? Aż tak chcecie te 8 zł ? J







A Wy macie konto na Qassa? Jakie są Wasze odczucia?


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i jeśli będą jakieś pytania, staram się odpowiedzieć jak najszybciej :) .
Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie postu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...